Utökad blogglista + tentatankar



Shit pommes vilka snygga kläder. http://blogg.veckorevyn.com/andreasstil/

Och kolla in Keiko Lynn också! Hon finns också i blogglistan. She's from NYC :O



Hörreni. Det här med tentan. Jag funderar lite halvseriöst på att skita i den och sen köra på omtentan. Dels för att jag känner att jag inte riktigt orkar fokusera (lathet, i know), dels för att jag inte är insatt och därför måste läsa ca tre böcker plus svara på frågorna på tentan på två dagar - det går inte. Men också för att jag då kan fokusera och ladda inför Moldavien (TJIHOO!) och passa på att läsa böckerna till omtentan. Jag ser liksom inga problem med att skita i tentan nu. Jag fattar ju liksom att det blir mycket sen när jag ska göra omtentan OCH plugga på den nya kursen SAMTIDIGT som jag har en ny delkurs på BVG. Men det är ändå värt det. Eller? Nu blir jag lite... Nej, men jag har ju inte gjort en enda omtenta än! Det känns som att jag vill prova på det!

Madelene tog hem en tidning från Converse, tror jag, som handlade att man skulle be stupid. Och jag blev så himla inspirerad. Ska jag leva lite stupid? Vad gör en omtenta om hundra år?? Nej, nu ska jag ta och samtala lite med Josefine som också sitter på bibblan här på universitetet och skriver tentan. Vad har hon att säga, må tro?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag trodde det var du först och tänkte att "OJ vad snygg han är!". Sen såg jag att det inte var du. Men du är också snygg :)

2010-03-29 @ 15:55:19
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Justinalba

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-08-16 @ 12:57:10
URL: http://justinalba.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0