Tisdagen

Gårdagen då. Hade jättebråttom till skolan. Låser upp cykeln, går några steg och hoppar upp och ska trampa iväg. Så går det inte? Tittar ner och CRAP! Kedjan hoppade ju dagen innan.. attans. Men sånt är livet!

Det var typ år och da'r sen jag va på Friskis senast. Men så igår så gjorde jag comeback. Skivstång/kondition/70 blev det och jag var taggad till max. Mot slutet på passet höll jag på att spy och ifrågasatte hela friskisidén. Vissa pass blir bara för mycket. Det kan visserligen ha med mig att göra och inte Friskis, men ändå... Det var iaf jobbigt.

Cyklade hem, kände för att ge upp och sätta mig i ett dike och gråta. Väl hemma så lade jag mig i soffan och kollade på premiären av Desperate housewives. Lika trevligt som vanligt. Kanske ännu trevligare. Efter det blev det premiären av Cougar Town. Den var lite halvdålig. Vi får se om vi överger den serien.. fast den ligger ju så bra till där efter desperate.. Aja, den som lever får se.

Nu ska jag ta och äta frukost, är så hiimla hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0