Sicken kväll!

Först blev det lite fika med Karin. Kul att höra att nån har lika "naiva" drömamr som mig. Denna kvinna ska sjunga och dansa i Mellokören. Jag ska bli världsbäst skådis! Det är vi mot världen!

Sen blev det bio med fröknarna L och Y. As usual kanske ni tänker. Eller så gör ni det icke. Vi såg iaf Alice in Wonderland. Minst sagt lustig film. Jag tyckte det blev lite för lustigt ibland, det tyckte dock inte De Andra. Tydligen hade jag fel. Igen. Vi försonades dock över en liten tur till Santinis. Det är ett riktigt trevligt ställe, hörreni! Gå dit! Det händer grejer där! Idag upptäckte jag till exempel att jag inte alls tycker färska oliver. Däremot tycker jag om olivmos (det heter nåt fint, kommer bara inte ihåg vad). Bara sådana saker, liksom.

Nu är det snart nattidags för Alexander. Funderar på om det är jympa eller gym som gäller för honom imorgon. Eller om det helt enkelt inte blir något av det. Hans lår är väääldigt ömma efter den där cp-träningen i tisdags. Usch!

Nu ska ni snart få slippa läsa mer, ska bara berätta om en kul händelse i skolan. Sitter och pratar och pluggar till seminariet på tisdag. Kommer in på bloggar. Då kommer det fram att halva gruppen faktiskt läser MIN blogg. What the, tänker jag då. Väldigt glad blir jag! Men livet blir ju så himla tråkigt om det ska vara på det här sättet. Jag sitter och tjurar över att jag inte får någon respons över det jag skriver (läs: ni kommenterar ju inte!). Jag vet att allt inte är Nobelpris-stuk men ändå. Visa att ni läser eller stick härifrån. Nä, okej. Men kommentera gärna. Så gör ni en liten Manboy (mitt nya smeknamn enligt lebb-josse (what comes around goes around vettu!)) glad.

Summa sumarum: Trevlig dag. Alice i Underlandet är överdriven. Jag har träningsvärk.

Ridå.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Jag tycker vi ska köra hårt med våra drömmar! jag tänker ska på google efter mellokörsutbildningar.. Wish me luck! ;)

2010-03-04 @ 22:47:03
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Karin

hah! "jag tänker ska på google"

man kan ju tro att jag sovit varenda svensklektion, även om jag bara sovit hälften.

"jag tänker sÖka på google" ska det stå...



dubbelparantes på den.



2010-03-04 @ 22:49:23
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag läser alltid din blogg! Jag tror att det heter Tapenade förresten, det där olivgojset:)

2010-03-04 @ 23:23:56
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Lebb-Josse

Herr Bojestig, jag läser minsann din blogg OCH kommenterar. Gjorde iallafall det en gång och det är väl bättre än inget? Du har så mycket krav! Men lebb-josse, det klingar la inget vidare. Det är liksom inte rätt i tiden. Det är däremot Manboy. Fram till mellofinalen är det ditt andranamn, ok? Du kallar ju digsjälv pojkspoling så Manboy är väl en uppgradering??

2010-03-05 @ 01:19:08
URL: http://gimanad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0