Överallt

Det är där jag är idag (känns det som). Överallt. Cyklade till skolan och irrade runt innan jag hittade pluggruppen (Förnedringsgruppen?), satt på seminarium (som faktiskt gick rätt hyfsat!), satte mig och tittade på när de andra åt i ett matrum, cyklade i ilfart till stan för att shoppa loss med Jenny inför Moldavienresan (shit, den närmar sig!!), provade en McBean (den va ungefär lika god som Burger Kings vegetariska hamburgare), gick till myrorna och köpte världens fulaste och oformsyddaste finbyxor. Tror jag blev lurad på tjugo spänn (:O). Ja, just ja, jag köpte en lika ful slips också. Sen gick vi till HM där ajg köpte världens absolut finaste T-shirt genom tiderna! Och tittade på en fin hatt men kände att jag inte kommer att använda den så den fick ligga kvar i butiken. Gick tillbaka till Myrorna för att leta efter hattar till hatt-festen imorgon. Hittade ingen värd att lägga pengar på. För övrigt avklarades Apoteket, Individuell Människohjälp, Världsbutiken, Vila, JC och lite annat smått och gott.

OJOJOJ, höll på att glömma! JAG HAR BOKAT KLIPPTID TILL IMORGON FÖRMIDDAG :S:S:S:S:S:S:S:S:S Jag har bestämt mig för att det ska bli nåt mer radikalt den här gången.

Känns det bra?
Nej.
Är jag nervös?
Ja.
Ska jag fortfarande göra det?
*stirrar med död blick*

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, min kompis Hanna Järpehult ska också till Moldavien... du måste lära känna henne! :D

2010-03-25 @ 18:10:31
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0