Min tv-kväll

Dating in the dark: Jag gillar programmet för att man fokuserar på personernas personlighet och att allt inte hänger på utseendet, även om det är viktigt. Kvällens program var rätt kul, kanske för att man kan rata folk utan att de märker det :P Men vilken idiot han Tomas var. Var han med i programmet bara för att få ligg? Jag skulle vilja kastrera honom. Nej, inte bokstavligt men nästan. Sjukt dum i huvudet.

Desperate housewives: Detta underbara program. Dessa underbara människor. Carlos däremot, what a jerk! Han skulle ajg också vilja kastrera. Nej, inte honom heller. Men jag blir så rädd för att folk ska se honom som nån slags förebild - han är ju jättehemsk! Jag blir liksom rädd för honom även fast jag sitter i en sliten skinnsoffa i Linköping och han står och stryper en tonåring på Wisteria Lane. Älskar dock tonåringens mamma, Angie. Men vad är det hon har gjort egentligen??

Cougar Town: Hatkärlek. Otroligt dåligt manus för det mesta. Asstöriga karaktärer men ändå så älskvärda. Man fastnar för det! Och det är faktiskt ganska kul ibland *skäms*

Christine: På tal om älskvärd. Jag har ju följt denna kvinnas eskapader sen säsong ett (har säsong ett hemma as a matter of fact). Jag älskar varenda uns av henne. Att hon är så needy, så vill-så-väl, så alkoholdrickande, så desperat, så galen, så rolig, så snygg, så... LOVABLE!

Nu har Alexander dessutom skrivit ner receptet på Linssoppan med spenat och kikärter som pluggisarna från klassen kommer och kräver tills imorgon också. På papper. Med penna. Bläcket i skrivaren är slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förväntar mig att du ordnar Christinemaratonparty någon gång? Helst snart!!!

2010-03-26 @ 15:50:05
URL: http://galetjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0