En händelsernas dag

Jo visst. Jag har gjort mycket idag. Är liite trött... Ikväll var det, as every sunday, filmkväll hos Kristofer. Ikväll var det Bakfyllan som gällde. Bättre film får man leta efter! Har du inte sett den - SE DEN! Jag skojar inte, det var länge sedan jag skrattade så mycket till en film! :D

Efter filmen hoppade vi på OS. Min fiende nummer ett. Nej, men jag orkar inte med all denna hajp kring allt. Det är det jag gillar med curling. Allt är så lugnt och fokuserat, det är liksom inte så många testosterongalna män med i denna sport. Me like. Men visst var hockeyfinalen rätt spännande. Måste nog erkänna att även jag fick gåshud när USA kvitterade med 24 sekunder kvar på matchen. Herregud, gåshuden kommer tillbaka nu när jag skriver detta! :O

Men fruktansvärt skönt att det är över! Min tv-rytm har störts... OCH DET HÖLL JAG PÅ ATT GLÖMMA! DESPERATE HOUSEWIVES OCH GREY'S ANATOMY BÖRJAR JU I VECKAN!!! Och nåt program med Courtney Cox, hette det Cougar Town? Aja, det verkade kul iaf...

Imorgon börjar ny delkurs, Arbete och arbetsliv. Kan bli kul!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0