Alexanders sjukdomar, steg 1

Jag var ju sjuk i onsdags. Detta skeende ger återverkningar ändå in i evigheten känns det som. Nu sitter jag iaf här med en mun som skriker NEJ! ALDRIG MER!! Och jag håller med den.

Grejen är att jag alltid får en hel invasion med munblåsor när jag varit sjuk. Det brukar jag ju få lite hipp som happ, men just efter att jag varit sjuk så kommer det en hel drös. Kanske låter logiskt. Sjuk = svagare immunförsvar = fler blåsor. Men jag blir så fruktansvärt påverkad av dem. Det har en sådan mental inverkan på mig. Jag blir osocial, vill bara vara i fred och tjurar så fort jag får möjlighet.

Hur ser situationen i munnen ut då, undrar ju ni. Jo, på tandköttet på den övre tandraden till vänster har jag en blåsa som ser ut som ett streck som ligger vertikalt. På kindväggen till höger sitter en blåsa som mer påminner om ett stort sår och på tungan så har en smaklök svullnat upp och halvväg lossnat. Den är nog värst, den är så vidrigt öm. 

Livet suger, sen dör man.

Kommentarer
Postat av: Josie

Alexanders sjukdomar, steg 1.. Steg 1.. STEG 1?!? Hur många fler steg blir det? :O

2010-03-15 @ 23:06:44
URL: http://gimanad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0