Jovisst vettu

Igår. Jadu, studentfirande var det ja. Kära nån. Så hiiimla mycket mat. Så hiimla regnigt (I got a video, ni får se nån gång!). Så hiiimla trevligt! Jag blev sentimental lite då och då och ville bara vrida tillbaka klockan sisådär ett år så att jag kunde få ta studenten igen.. men vad gör man?

Denna dag började med en cykeltur/promenad (kedjan hoppade och efter tre års pulande så blev jag arg, dumpade cykeln och gick resternade tvåhundra metrarna) till simhallen, simmade en stund, satt i bubbelpoolen simmade en stund, lekte i vågorna, simmade lite till. Åkte till släktkalas och firade en hel bunt släktingar med olika epiteteter, hade trevligt, åkte hem (Madelene körde, jag dog (nästan (nej, skämtade bara))), åt tacos, tog mig en springtur :O och så sitter jag nu här.
Det har varit en trevlig dag!
PS. Hela våren har jag tänkt på alla äventyr jag ska ge mig ut på på sommarlovet, typ vandringar, långa cykelturer, picknickar, simturer och så. Så kom jag på att sommarlovet ju är här nu :PpPPpPppP Spännande!

Kommentarer
Postat av: Jensmerethe

Thanks, keep up the good work.

2011-12-04 @ 12:21:07
URL: http://jensmerethe.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0