Fredagen Gud glömde

Denna dag har varit... hmm... lite frånvarande. Började trevande med att vänta på solen så att jag kunde sola (gick sådär). Fortsatte på stan med trevliga flickor, internationell matmarknad och badbyxjakt (gick sådär). Senare cyklade jag och Madelene till Tinnis (jag har refererat till Tinnis några gånger nu.. Vet ni vad det är? Det är en slags simhall, fast utomhus. Jag gillar det!). Allt avslutades med Bridget Jones dagbok. Kanske den enda film som tål att ses om och om och om och om igen! Imorgon är det dags för den sista balen och jag har blivit erbjuden jobb som fotograf! Vi har inte diskuterat lön än däremot... Jag får nog höra med facket om det innan jag tar upp det med dem. Ska bli kul! Balen, alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0