TÄNK

...vad glad man kan bli av kommentarer. Jag har nästan magknip av lycka :D Tack!! Fast en kommentar drog mig ner på jorden igen (eller ja, var jag nånsin uppe?). Jag skrev tydligen att jag var pro-varulv :O Detta är verkligen inte sant, to be honest så föraktar jag nästan varulvar. Och jag skäms för det. Förlåt, förlåt, förlåt! Fast inte alla varulvar såklart! Kanske bara de i Twilight-serien... Äsch.

Hörreni. På jobbet hinner man tänka så mycket. Lyssna så mycket på diverse gamla sommarpratare (jag hoppar hej vilt mellan de jag har på iPoden). Tänk om man skulle få en liten bloggpaus, då skulle ni fått kämpa för att hinna läsa alla inlägg. Ja, tänk vad tokigt!

Kommentarer
Postat av: Silastomine

I like this site. Keep it up!

2011-04-28 @ 09:32:46
URL: http://silastomine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0