Stolar

Mitt liv består denna vecka av stolar. Bara stolar. Samtliga stolar som kyrkan äger (ungefär) ska tvättas och vem är mannen för uppgiften? Eder Alexander. 





Om ni tycker att stolarna är placerade på lite ovanliga sätt så är det bara för att de ska torka. Vi sitter således icke med ansiktena mot närmaste vägg.



Och denna lilla mackapär är det som sköter suget. Jag å andra siden står för svetten och mödan. Ni skulle bara veta hur det går till att rengöra denna dära efter en dags slit. Det ser lite ut så här:



Det som dock inte syns på bilden är rengöraren (Alexander) och dennes frustration. Och inte att förglömma - svett. Allt med denna grej är förenat med svett. Allt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är nyttigt att svettas, det har min farmor lärt mig. Och hon är klok, den damen.

Sen hur kul det är att svettas, det är ju en helt annan sak.

2010-07-23 @ 01:50:28
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0