Min stora feta grekiska semester

Okej, so here it comes. Det var en plåga. Ren tortyr. Det tog nästan en och en halv timme men jag överlevde! Kära vänner, vad ni än gör i framtiden - se inte Min stora feta grekiska semester. Gör det bara inte! Vilken fruktansvärt vidrig film!

Den handlar om Georgia, hon som gifte sig i första filmen (Mitt stora feta grekiska bröllop). Nu är hon reseledare på Grekland och vantrivs. Undrar ni vad problemet är? Det var tydligen evigheter sedan hon hade sex. You heard me. Hon har inte haft sex på evigheter och på grund av det är hennes liv bajs. Ni vet.. som det brukar vara.

Summa summarum: Jag avskyr amerikanska filmer (nej, det gör jag inte alls. Men den här.) Filmen är precis som alla andra slemmiga storfilmer. Man vet hur det kommer sluta sekunden som det börjar. Herrejösses. Jag har slösat nästan en och en halv timme av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0