Mejl från Lovisa från Kröken

Ursäkta att jag stör igen, men det här måste ju ändå vara det allra bästa! (mycket text, men jag vet att när du väl har börjat så kommer du inte sluta förrän texten gör det)

Vem är du? 
Jag heter Filippa men mitt fullkomliga namn är Filippa Jane Bark. Jag kommer ifrån Malmö, parkernas stad. Jag är 14 men ska fylla 15 i mars för jag är fisk. Mina intressen är: att bli artist, att redovisa och "Så som i himmelen" (den är riktigt bra enligt mig). Jag går på Dammfriskolan i 9F och det är rätt så kul utom när Monika är sjuk för då måste jag vara kompis med Rabies-Johan. På fritiden gör jag något med min pappa Kent Bark, t.ex. går omkring lite överallt och tar något gott på ett konditori. Sen så spelar jag bandy. Min bästa kompis är Monika. Hon är trevligast när vi är själva utan till exempel Jenny T. 
Vad tyckte du om att vinna publikpriset på Melodifestivalen? 
Det var roligt och jag kände mig väldigt lyckligt lottad. Jag åt bara det som var runt omkring skaldjursbuffén, dill tror jag och en vit sås. Sen fick jag en macka av en, jag vet inte vem. Hon var snäll. Det var roligt att äta med Tommy Nilsson och Anna Book för vi var ju alla vinnare så vi var glada och skålade då och då. 
Vad händer i framtiden? 
På tisdag ska jag och Monika ha en redovisning på skolan om varför man inte ska ta knark och drågor, och bruka dem på sig själv. Vi har ett tips som är att om du blir bjuden på knark ska du säga: "Nä tack, jag tar hellre en korv." Korv är ju inte lika mycket en skjuts mot missbruket.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jä :)

2010-07-30 @ 17:58:27
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0