Jag älskar när fingrarna susar över tangentbordet

Jag sitter på Bibblan. De stänger snart så jag skyndar på.. Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från de senaste dagarna. Yey!



På jobbet så har jag rensat mellan samtliga plattor på hela området. Mhm, you heard me. Samtliga. Då fick jag bland annat uppleva något från djurriket. Det kom liksom getingar som bar på bin (som såg döda ut). Sedan började de gräva ner bina. What's that about? (Vad jag svänger med engelska uttryck!?)



Asså, ser ni skillnaden? SER NI?? Det är galet!



Ser ni vad det är? Jag mosade en jobbig fluga (efter att ha sprutat fönstermedel på den. I am sooo vegetarian!) och då flög det ut massa vitgula larver. Behöver jag berätta om hur najs det var?



Varamon. Heaven on earth. Och jag vet hur jag har skrytit om hur fina bilderna därifrån var men... de blev inte lika fina i stort format. Eller över huvud taget. Men men. A man's gotta do what a man's gotta do...





I lördags så var det släktträff. Första gången på sisådär tjugo år? Överraskande nog så var det ganska kul!



Och så kom finally regnet! (Och där dök engelskan upp igen, ja..) Visst, sommaren har sina fördelar men efter att ha jobbat i över 30-gradigt solsken så var det skönt med regn. Höst är liksom min grej. Och snart är den här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0