Alexander + Eclipse = blogginlägg

(Ja, ni ser rätt! Alexander har uppdaterat!! :O)

Jag såg Eclipse med Madelene ikväll. Den var så rackarns himla underbar att jag till och med bloggar om det! Som vanligt är det lite svårt att få ihop en fin text om allt så jag tror vi kör på en liten lista:

  1. Jag älskar familjen Cullen. Vilka underbara skådisar, vilka underbara karaktärer! Hela idén med att alla har blivit upplockade under historiens lopp är ju bara för cool!
  2. Jag älskar det som Bella och Edward har. Romantik på högsta nivå. När de (nej, jag ska inte spoila).. vad ska man säga... konverserar lite i sängen så blir hela jag öppen för bigami. Varför kan inte jag få vara med i deras gäng? Skulle ju vara awesome!
  3. Jag tycker inte att Taylor Lautner (Jacob) är en bar skådis. Det blir lite skämskudde när han är syns.
  4. Jag gillar verkligen vampyrgänget framför varulvsgänget. Vampyrerna känns lite mer fresh. Liksom lite mer classy och... mer uppfostrade. Varulvarna känns liksom mer landet. Och mecka med moppar och gå runt utan tröja hela dagen lång är inte riktigt min kopp te. Nej, jag är lite mer pro-varulv.
  5. Jag fascineras något så insane av Victoria. Utan tvekan en av de häftigaste karaktärerna i filmen! Därför är det med lite blandade känslor jag lämnade biografen. Ni som har sett den fattar.
  6. Jag älskar miljön där de är. Livet skulle kännas lite.. större om man hade en fjälltopp i närheten av sitt hus.
  7. I am so seeing nästa film! Och nästa efter det och efter det och... Hur många filmer kommer det bli?
  8. Har du inte sett den och är lite tveksam om den verkligen är värd att lägga hundra spänn på - SE DEN! HELST IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag får ont i magen, jag älskar den! Nya Victoria ser dock alldeles för mesig ut, gamla var bättre:) Kul att du rådissar varulvar och sen säger att du är pro-varulv:P Jag håller dock med dig på tout le punkter:D Åh jag vill se igen!

2010-07-06 @ 09:43:29
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Lina

Ooh, jag ska se den ikväll!

Förresten trodde jag att jag träffade dig på Nyhem när jag var där med Ikon häromveckan. Blev helglad när jag träffade en kille som hette Alexander som brukade läsa min blogg, och sa Nej men det är ju duuu! Fast sen visade det sig att det var en annan Alexander som också brukade läsa och kommentera min blogg. (Och som också jobbar i en kyrka och ska till Usa, hmm.) Så det blev smått förvirrat, när jag fick rätta till det hela utan att avslöja att det inte var honom jag blev så glad att träffa till en början (fast jag blev ju glad att träffa honom med, men ja). Så: Kom och säg hej på Frizon så jag får bli glad på riktigt så att säga. =)

2010-07-06 @ 12:48:14
URL: http://www.ikon1931.se/blogg/lina
Postat av: varulven

jag ska se den nästa vecka!! iiih!



och eeh... kallar du mig varulv eller? jag kommer ju från landet....

2010-07-06 @ 23:00:52
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0