Utbildning

Jag överlevde. Det var visst ett gruppsamtal med alla anställda (DET LÅTER FÖR VUXET!!) och hon som pratade stängde av talfunktionen på alla, så det var bara att sitta och lyssna. That's how we like it!
Kom på förut att jag har varit så fruktansvärt duktig idag:
  • gick upp tidigt
  • åt lite frukost
  • tränade
  • åt lite
  • dator (man är ju inte mer än människa)
  • lagade mat (läs: värmde mat i mikron) till mamma och mig
  • dammsög upp resterna efter granen
  • förberedde utbildning ordentligt (rensade skrivbordet, la upp alla instruktionspapper  på ett mycket exemplariskt sätt, tog fram lite dextrosol och en vattenflaska, samt fixade lite melody gardot i bakgrunden för att hålla mina nerver på plats :))
  • utbildade mig
(senare idag:)
  • äta middag
  • cykla till Friskis och träna, igen
  • kanske plugga lite? Ja, jag känner faktiskt för det!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tränar du två gånger på en dag ditt lilla freak?;)

2010-01-14 @ 22:09:58
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0