Sthlm

Sitter på bussen hem. Är framme om typ en och en halv timme. Vilken dag vi haft! Det gick lite sådär med kändisspaningen, dock. Vi såg några odefinierbara kändisar, typ folk man är säker på är mer än bara "vanliga" människor... Jag såg en "känd" journalist som jag inte kan namn eller arbetsplats på men oj, vad jag kände igen henne! Ska tillägga att det var inne på Sturegallerian, typ finaste/snobbigaste stället ever. Det var väl egentligen bara en kändis som vi såg som var värd namnet, en viss Börje Salming... :-) Bion var iaf bra, kul med 3d! Man blir lite arg (läs: väldigt förbannad) på USA bara, men det brukar jag ju bli så det var ju inget nytt. Nyss läste jag ut Den förlorade symbolen också! Mycket mycket bra bok! Läs! Den var lite "religion kicks ass", till skillnad från Da Vinci-koden och Änglar och demoner... Boken handlade om frimurarna och en av sakerna med Dan Brown som är så bra är att man blir så allmänbildad! Ask me anything om frimurarna och jag kan det! Typ, iaf :) För att sammanfatta dagen: sjukt kul och väldigt himla kallt! Och överraskande många ryssar... :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni såg alltså inte till varken Katrin eller Alex? Jag ska göra ett försök på torsdag, vi håller tummarna;)

2010-01-06 @ 02:33:03
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Problemet med Dan Brown är ju bara att han skriver skönlitterära böcker och därför saltar och pepprar storyn efter behag - så frågan är hur mycket du kan påstå dig verkligen veta?

2010-01-07 @ 08:57:56
URL: http://galetjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0