Kändisspotting

Tittar på gamla avsnitt när Katrin är på Vakna med the Voice. Och kommer till ett avsnitt där hon bara sådär spottar ur sig stället man ska hänga på om man ska jaga kändisar i Stockholm, frisören Bobbys salong på Drottninggatan! MEN VARFÖR SÄGER HON DET FÖRST NU?! (okej, det var ett avsnitt från september, men who cares liksom)

Usch, nu blev jag på ett lite dåligt humör. Dessutom har jag tokfastnat vid datorn, kommer inte härifrån. Jag som har så mycket jag måste göra idag. Usch.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bobbys eller Corinne and friends! That's the place to be! Du hade kunnat fråga mig för längesen! Det är sånt här viktigt jag har koll på!;) XD

2010-01-21 @ 17:19:41
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0