Fenomenet Brass

Klockan är 18.21. Motviljan börjar bulta och påminner mig om att det skulle vara så skönt att bara vara hemma och inte göra ett dugg. Brasset är en gäng som gott klarar sig utan mig. Dessutom är det ju svinkallt ute. Varför skulle du ägna mer än två timmar med att spela ett illaluktande instrument?

Klockan är 18.52. Herregud, jag måste verkligen gå ifrån datorn nu, jag kommer ju sent! I nästa andetag är motviljan där. Du borde vara hemma istället, Alexander! Tänk på allt du kan göra istället!

Klockan är 19.07.
Vad jag älskar Brasset!
Musiken gör mig så lugn. Jag glömmer allt vad Afrika och pengar heter. Allt kommer att ordna sig!

Klockan är 20.03.
Vilka härliga människor som är med i Brasset! Vad trevligt vi har tillsammans!

Klockan är 21.02. Jag drar en djup suck. Tänk att nästa vecka är det Brass igen. Å, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alex, här är jag. HÄR! http://lovisasofia.blogspot.com/ Här är jag numera.

2010-01-11 @ 22:32:33
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0