Brunchrapporten

Jag har ju funderat lite på när Brunchrapporten börjar för säsongen och slog sak i saken (jag har undrat det här länge, säger man så? Det låter ju inte klokt!?) Och det visar sig att de har kört hela veckan! Dessutom har de fått utökade sändningstider så nu kör de varje dag, typ! OMG! Hur ska jag hinna lyssna på allt det här?
Iaf. Dem sänder. Jag lyssnar. Jag lever!

Brunchrapporten

PS. Jag har ju fått några frågor rörande jobbet (okej, en) men jag vet inte hur mycket jag får säga? Men herregud, va uppblåst jag låter. Men jag skriver om det i början av nästa vecka! Det är bara ett någon-veckas-jobb... DS.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

1. Jag tror att det heler slå ett slag i saken...

2. Jag tänker mig att du har drabbats av Blondinbella/Kenza/Tyra/Kissie-syndromet. Med tanke på jobbet. De har en tendens att göra så viktiga saker så de får aldrig säga vad de gör,bara att de gör nåt viktigt... Spännande, är du på väg mot 100 000 läsare nu?

:)

2010-01-13 @ 18:18:42
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag är 100 000 läsare. Så ja.

Och förresten, för att citera dig Alex: Slå sak i saken låter verkligen inte klokt.

2010-01-13 @ 18:43:38
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0