23.30

Det är en sådan galen känsla att titta ner i väskan, se alla böcker som livet kretsat kring de senaste dagarna och samtidigt inse att jag inte behöver läsa dem ever again. Men plötsligt isar det till i magen. Tänk om jag blir underkänd? Herregud, rysaren är inte över förrän om ca två veckor då tentorna är rättade. Ska jag leva med isig mage hela två veckor framåt?

Imorgon. Söndag. Jag sade visst att jag skulle kunna göra draman på Löfteslandet (typ söndagsskola fast med coolare namn) så imorgon smäller det. Två draman ska det bli. I ett kan jag läsa manuset rakt upp och ner men ett ska jag kunna utantill. Och jag har inte börjat. Klockan är nu 23.33 och vi ska samlas 09.30. Då ska jag kunna det. U.T.A.N.T.I.L.L.

Är livet bara stress?
Nej, inte om man har mage att säga nej till saker och ting.
Med andra ord, ja.

Ridå.

Kommentarer
Postat av: Lovisan

haha..och jag som har gatt o trott att is i magen ar nar man tar det coolt. Lite med en klackspark, alltsa. Motsatsen till tentaoro. Som om, jag sager OM, du verkligen har en san isig mage, sa grattis! Inget att skriva ett gnalligt blogginlagg om, alexander. Tank om, tank ratt. Skriv ett hyllningsinlagg till livet, cause it's not that bad after all. :)

2010-01-24 @ 12:52:02
URL: http://alehagens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0