15.32

Imorse gick jag, hör och häpna, upp ungefär när klockan ringde! Gick ner och åt frukost, gjorde mig i ordning och cyklade iväg till Friskisgymmet. Det blev ungefär som jag hoppades, inte för många spännisar utan ett gäng pensionärer, några mammor och några snälla ungdomar (de såg snälla ut iaf). Då vågar jag använda grejerna lite närmre fria-vikter-delen, det vågar jag inte riktigt när det är massa spännisar som går lös på bänkar, stångar och vikter.
Jag såg att en ny Friskistidning hade kommit så jag lade mig och läste den efter lunchen. Blev lite sugen på att köra crossträning. Typ jogga och göra styrkeövningar utomhus. Lite tuffare och råare. Eftersom jag är så enormt tuff och rå.
Den som lever får se.
Om en sisådär tjugo minuter ungefär (klockan har nu hunnit bli 15.39) ska min arbetsgivare (jag vet, det låter sjukt vuxet!) ringa och utbilda mig en timme. Ni läste rätt, RINGA och utbilda. Jag, mästare i telefonfobi, ska prata med en främling i en timme! nej, jag har faktiskt blivit mycket duktigare på att prata i telefon så det sk nog inte bli några större problem. Frågan är bara om man ska köra på det glada spåret eller mer seriöst och allvarligt? Eller vem vet, jag kanske improviserar!

Kommentarer
Postat av: Konradamy

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-12-12 @ 10:56:01
URL: http://konradamy.blogbloc.com
Postat av: Konradamy

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-12-12 @ 10:56:09
URL: http://konradamy.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0