15.27

Här sitter jag och förfryser. Det är helt galet va kallt man kan ha det inomhus!
Jag köpte ju säsongskort på Friskis i förrgår... man kanske skulle ta och göra nåt vettigt och cykla till gymmet och nu hör jag hur puckat det låter. Nej, det blir inget gym. Däremot blir det teater! Som den gode broder jag är så köpte jag biljetter till mig och Madelene till Frigaros bröllop. Otur att det måste vara på världshistoriens kallaste dag. Nyss läste jag dessutom att det skulle bli ännu kallare - hualigen!
Nej, nu drar jag vidare genom cybervärlden!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gym är najs.

2010-01-06 @ 16:32:18
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Men shiet vad mysigt med Figaros Bröllop! Den är (eller nu har ni väl redan sett den) sjukt mys!

2010-01-07 @ 00:03:21
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Madelene

ännu en gång tack för biljetterna... ;D

en väldigt lyckad julklapp.

2010-01-07 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0