Varför ska det vara så svårt att blogga kontinuerligt??

Sitter här och väntar på att jag ska pull myself together. Har ju en del att göra. Kladdkaka att baka till Brasset ikväll, åka till bibblan och läsa referensböcker, bestämma vad uppsatsen ska handla om, börja på uppsatsen, träna, äta veggiemat! Ja, ni läste rätt, veggiemat! Jag är ju så övertygad om att veggiemat är det enda rätta alternativet, så jag smygstartar mitt veggieliv med en veggievecka (en i mängden, det har inte gått så bra förut). Men nu attan! Nu ska jag bli solidarisk mot jorden och djuren!

Och som vanligt sitter jag och plågas av att jag inte får höra finallåtarna i Melodifestivalen förren om... vad blir det? Fem veckor? Livet är hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0