Tankar om bloggen

Jag har verkligen varit nära att strunta i hela bloggrejen. Det har inte känts givande eller kul över huvud taget. Mest som att man skriver på grund av prestationsångest och sedan inte får någon feedback what so ever.

Säger om Style by Mats-Mats: Jag ser ju att ni läser, så varför kommenterar ni inte?
Varför bloggar jag? Vad fyller det för funktion?
Sådana tankar flyter omkring men så plötlsigt, en helt vanligt grå onsdagskväll så kommer jag över en annan blogg. Och inspirationen är ett faktum. Det är KUL och HÄRLIGT att blogga. Att ha möjlighet att dela med sig av sin vardag, sin fest, sitt liv.

Frågan kvarstår dock. Kommer jag att tycka att det är lika kul att blogga om jag inte läses? Ska vi säga så här att jag bloggar på, utan prestationsångest och istället med glädje, och ni visar att ni läser?

Deal?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag förstår precis vad du menar :)

2010-02-17 @ 23:55:19
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

YEAY!

2010-02-18 @ 22:45:02
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0