Just ja.

Bloggen. Det har varit alldeles för dålig aktivitet här. Men vad ska man göra när man är så hiimla upptagen?

Jag har:
- Arbetat. Återigen som anonym konsument. Kuuuul. Not. Men klirr i kassan blire.
- Träffat Åsa (!!!!!!!!!!!) som avrit i peru tre månader. Hemma typ fyra dagar för att sedan dra vidare till Belgien, eller vad det va, till sin syrra för att sedan styra kosan mot Kina där hon ska turista i obestämd tid. Vad har jag själv gjort? PLuggat. Ni läste rätt. Pluggat. Inget annat än pluggat. *Suck* (För er som inte vet vem Åsa är så gick vi i samma klass på gymnasiet)

Ja, jag är väl medveten om att det inte va så värst mycket men jag har faktiskt inte varit så mycket vid datorn, mest checkat mejlen och Facebook. Men nu ska det bli ändring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0