Gräset är alltid grönare på andra sidan!

Jag såg termometern imorse och fick en sådan gnagande känsla av olustighet. Det var 0,2 plusgrader och spöregn. Jag har alltid varit jätteanti regn och därför är det rätt skönt med vinter eftersom det regnet blir snö. I år har det dock snöat lite för mycket kan jag tycka. Vilket har lett till att jag like never before har längtat eftersom vår/sommar. Så jag borde ju ha blivit överlycklig och ha välkomnat den nya årstiden (har den kommit föresten? Det har den inte va?) med öppna armar! Men så var det där med regnet... Usch.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gräset är aldrig grönare på andra sidan, har jag hört.

2010-02-26 @ 15:37:38
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0