Och klockan är bara halv ett!



En bild säger mer än tusen ord, jag vet. Men jag måste bara förtydliga lite:

  1. Madelene har gjort ett experiment - skrivit med citronjuice och lagt i ugnen. Och vips så stod det HEJ RÖV TOLD YA på en lapp. Häftiga grejer!
  2. Jag har klippt mig. Det blev inte riktigt som James Dean (surprise?) men jag är nöjd!
  3. Vi spelar Familje Geni (ja, spelet är en särskrivning!) med de svåra frågorna! Idag är en utmaningens dag.
  4. Madelene har köpt Pringles med ost- och löksmak. Smakade onyttigt.
  5. Madelen spelar ett spel på sin iPod touch som hon inte riktigt förstår. Jag fick förklara..
  6. Min frisör tyckte att man bara fick låta sin mamma klippa sig upp till tioårsåldern. Aj då. Där fick jag mig en läxa!
  7. Jag har varit vansinnigt aktiv idag! Tvättat, lagt in i garderober, strukit skjortor, ministädat, återvunnit massa soppor, bäddat Madelenes säng (!), cyklat till stan, klippt mig, cyklat hem igen. Cykelns växlar har frusit fast så det är bara ettan som funkar. Svettigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0