Men ändå - GOD JUL!

Ja, nu är det (snart) jul igen. Känslan är inte riktigt här än. Men det känns som att den finns inom synhåll i alla fall. Den här julen är ju lite speciell. Huvudet försöker vänja sig vid tanken på London. Hur ska det gå? Hur ska det bli? Det är även första julen jag verkligen sagt ifrån angående julklappar. Jag totaldissar dem! Och känner mig som tidernas partydödare när jag pratar om det.. men så får det va.

Annars är det som vanligt. Känner mig delad på mitten. En del vill var glad och mysig. Den andra vill bara cykla runt och dela ut varma och nästan lite för långa kramar till alla ensamma människor. Jag läste en så hemsk och viktig debattartikel om alkis-barn i Aftonbladet. Att det får var så här? Det är för orättvist. 

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/familj/article8318473.ab

Och lite fin musik: Laleh – Snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0