Lika som bär?


Moneybrother?                        Theodor Jensen?

Ja, det känns kanske lite random att bara lägga upp en Lika som bär-grej men han Theodor Jensen, den första snubben, uppträdde tillsammans med Titiyo i På spåret. Jag visste ingenting om honom, mer än att han var lik Moneybrother, så jag tog mig en tur på google och han har tydligen varit basist i Broder Daniel. Det är väl lite häftigt? Broder Daniel är ju typ lite kultstämplade nu? Har aldrig riktigt lyssnat på dem så mycket. Faktiskt bara två låtar.. Två bra låtar, dock! 

Det var det jag skulle säga. Och att jag fullkomligt älskar På spåret. Hur kommer det sig att jag inte har sett på det tidigare? Jaja, bättre sent än aldrig. Men så är det. Jag älskar På spåret. Och bildade människor. 

För att återkoppla till Theodor Jensen och Titiyo. De kallar sig Keep Company och är rätt grymma. Check'em out! Keep Company – Side By Side

Nu ska det bli Tomten är far till alla barnen och lite julpepp hos familjen Bojestig. Peace!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu är jag faktiskt lite mer peppad! Det är ju ändå julafton. Jag tror att jag ska lägga upp ett lite mer positivt julinlägg ... Och gå iväg och äta gröt, skinka och julgodis, så det riktigt känns att det är jul.

Jag måste säga god jul på riktigt också, förra gången var det ju faktiskt inte julafton än; GOD JUL!

2010-12-24 @ 08:42:39
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0