If you can dream it, you can be it?!

Tar mig en sväng i på Aftonbladet. Läser ett par artiklar om Idol, programmet jag börjat älska att hata. Fy på mig. Det står i alla fall en del om "Andreas kupp". Han sjöng ju en låt (otroligt dålig och cheesy låt som jag enbart hånade föraktfullt åt). Den låten var tydligen från en musikal han har gjort och en pr-byrå har räknat ut att de tre minuterna som han sjöng var värda 1,2 miljoner. SJUKT!

Så här skriver en journalist från AB om det hela:

"Man måste ändå älska Andreas Carlsson. Mannen som gav skamlösheten ett solariegräddat ansikte. Finns det en produkt att kränga, en spänn att tjäna så är han där och bökar som en yster tryffelhund. Reklamnumret för hans egen musikal tar alla priser.

Nu väntar jag mig inget mindre än att han läser högt ur sin nya bok strax innan vinnaren koras i Globen på fredag.

Det vore inte ett dugg mer orimligt än det gycklarspektakel han visade upp i går."


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2010/article8224574.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2010/article8224570.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0