Come again?

"I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings"

Jag har fått ett antal kommentarer som är... lite lustiga. Eller så är det bara jag som tolkar fel. Mina gissningar är:

  1. Någon spelar mig ett spratt
  2. Någon försöker få mig att gå in på sin blogg
  3. Någon är snäll
Men "containing serveral (felstavat) helpful information" stämmer ju inte? Hur hjälpsam är jag, liksom?! Och vad menar personen med att jag är väldigt användbar när man surfar på Google? Crazy!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fast du är väldigt hjälpsam. Eller ganska, i alla fall. Och åtminstone för mig. För du gör mig glad så många gånger när jag är ledsen.

2010-12-16 @ 06:36:43
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0