Drömtydning, tack

(Detta är andra gången jag skriver detta. Allt på grund av lite hjärnsläpp. Guten morgen, Alexander)

I morse drömde jag att gymnasieklassen var i Moldavien och kollade på en fotbollsmatch (en ganska stökig match, en del spelare började slåss hela tiden. Asså verkligen slåss. Det var ganska obehagligt). Det var mörkt ute och en ganska gemytlig stämning bland publiken. Några meter bort från mig stod en herre med en S T O R schäfer. Jag som vanligtvis har lite svårt för stora hundar gick bort till hunden tog kopplet och gick en liten promenad med honom (eller henne... jag är lite osäker på könet) och övade lydighetsgrejer.

Och detta betyder?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det betyder att det som du är rädd för och som verkar jobbigt och stort, det kommer du klara galant! :D

2010-08-27 @ 19:10:50
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: tamina

att min hund inte alls är farlig såklart ;D

2010-08-30 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0