Bibblatajm

Sitter på bibblan. Igen. Och jag har inte mycket tid över, Madelene sitter mittemot och vill köra Galenpanna. Nu säger hon att vi måste titta på en get som spelar panflöjt när vi är i New York. We'll see about that...

Det finns så mycket som vill skrivas ner men ingen som kan skriva det. Träligt. Men jag kan ju tease med lite ord som: bloggtankar, miljöskam, böcker, jobb, framtid. Låter väl spännande? Tråkigt bara att ni aldrig (inte idag iaf) kommer att få läsa om det :)

Innan vi åkte hit så spelade jag in en liten snutt med mobilen. Det är lite av en rekonstruktion av en oerhört spännande händelse. Eller mest en förklaring. Äh, ni behöver inte se det.. Om ni inte vill (ni vill.)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gillar er.

2010-08-03 @ 22:35:10
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0