Ursäkta, jag glömde en grej

Trots det förra monsterinlägget så glömde jag nämna en jätterolig grej! JAG SÅG DOM KALLAR OSS ARTISTER IGÅR!! Och min smygälskling, Klara Zimmergren, är en av programledarna. Attans vad jag blir kär i denna kvinna! När jag har analyserat mig själv så kom jag fram till att det troligtvis är för att jag tenderar att tycka om folk med starka åsikter. Klara är en av dem. När jag och Lina jobbade som anonyma konsumenter i vintras så lyssnade vi på P3, och där så blev hon intervjuad! Då kom det fram att hon var vegetarian och allt! Och sådana tycker jag ju om!

För att återgå till Dom kallar oss artister, så sa hon när hon besökte Johan Glans lägenhet att "Jag har så tuffa skor, så jag går in med dem!" Ja, det lät inte riktigt lika roligt nu som igår natt men.. Jag är ju också inne i en jag-är-bäst-och-snyggast-period så jag kände att vi connectade! Tror ni hon också kände det? Ska man mejla och fråga?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker hon ser lite grå ut..

2010-04-15 @ 22:13:57
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0