Peppdagen

Vaknade 09.00. Lyssnade på tre brunchrapporter fram tills 10.31. Kom på att jag tänkte gå till kyrkan. Pommes, en halvtimme kvar!? Hoppade upp, sprang ner, drog upp Madelene, in på toa, göra sig i ordning, dunsa ner till köket och kasta fram fil och Paulúns müsli (så crazy god!), ner med en multivitaminbrustablett i ett glas vatten, svepa't, ner med filen, upp och borsta tänderna och stressa to church. Kommer typ i tid. AMEN!

Har för övrigt fått höra att jag är så himla snygg! Inte för att skryta eller så, men... Ja. Mitt bekräftelsebehov för dagen är uppnått. Rekommenderat Dagligt Intag har för länge fyllts! Är nog uppe i 634% nu snart.

Största nyheten för dagen är att jag, Alexander, ska gå på volleybollsfinalen! Så det kan gå! :O

Sedan blir det Filmkväll hos Kristofer and I will cry a river. Vi ska se Allt för min syster... :'''''( Men kul! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0