Men kom igen, Alexander!

Hela dagen har jag haft ett mål. Friskis. Comebacken efter ca tre veckor. Maten anpassas så att jag ska få energi men inte håll. Klockan blir tre. Inget kan stoppa mig från Friskis! Så sätter jag mig vid datorn. Och Spotify. Ser ni katastrofen komma? Jag satte mig vid SPOTIFY! Av en slump kollar jag på klockan efter ett tag. KLOCKAN ÄR KVART I FYRA! Shit, shit, shit! Jag springer upp, packar väskan och cyklar i panik till Friskis. Kommer fram. Det är tomt. Helt öde. Så slår det mig. Passet börjar ju halv fem! Fy attan, vad trött jag blir på mig själv! Det här är andra gången jag panikar till Friskis utan kolla på klockan!? Skärping, alexander! *suck*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du lyckades ju ta dig dit iaf. Själv åkte man till IKEA...men imorgon är en ny dag...

2010-04-19 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0