Kändisdagen

Sitter på bibblan och skriver. Varför då, undrar ju ni. Jo, för att den onda Josie inte ville traska hit och lämna tillbaka min försenade bok. Nej, hon ska ju på After Work?! Va sjutton är det för stil? Ofta man inte ställer upp för sina vänner liksom! Jag blir tokig på folk som inte prioriterar mig!

Kändisdagen, sitter ni och tänker? Jajemensan, sitter jag och tänker! Eftersom man är en sådan himla seriös och världsvan student så skickar man ju iväg ett mejl till en av Veckorevyns bloggare med frågan om hon vill ställa upp på en intervju. Får ett glatt ja. Dagen efter sitter man där med Linda från Lindas sminkblogg och pratar blogg. Så himla sjukt häftigt (kom igen, var på min sida nu då!)

Ikväll ska jag träffa Lina och CLARA! Det var ages ago! Eller Lina träffar man ju lite då och nu men den där Clara. Ja, bor man typ i Norrland så blir det svårt. Västerås är väl typ Norrland eller?

PS. Läser på Facebook att mamma ska börja städa hemma... jag stannar nog kvar på bibblan för att inte bli indragen i dessa hemska planer!

Kommentarer
Postat av: Ragnarfrida

Perfect site, i like it!

2010-12-23 @ 11:39:12
URL: http://ragnarfrida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0