I sann Cimon-anda...

...så tar jag en bild på mig själv med den inbyggda kameran i MacBook Pro och lägger upp. Men ni, läs den vettja! Inspiration big time! Och lyssna på MGMT – Kids samtidigt!



Aftonen har varit exemplarisk! Efter genrepet (varför har vi genrep? Jag fattar inte?!) på gudstjänsten imorgon så gick jag och Jenny och handlade saker till kvällen. Vi kom fram till att vi alltid handlar för mycket skit när vi handlar. Men glassen och jordgubbarna och colan var som vanligt väldigt förträffliga! Vi gjorde pizza och vit choklad-och-hasselnötter-bröd (CRAZY-GOTT!) och "foccacia" (helt okej). Och varm jordgubbssås till glassen. Och popcorn. Vi blev... mätta! Vad är Beach 10, liksom :) Innan hon gick så hade vi en liten diskussion om Cimon och vilken hatkärlek vi har till denna kille. Eller Jenny visste inte vem det var eftersom hon inte tittar på sådana bajsprogram. Vilket jag och Madelene gör... Fast in my defence så skulle jag vilja säga att jag bara såg några få avsnitt :P 

Det känns som att Allt för min syster i bokformat ropar på mig så... Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm..vet visst vem det är,har ju sett honom i... Glamorama...

2010-04-26 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0