Godmorgon

Idag har jag blivit arg på två nyheter (hittils):

1. Den nya chefen för SAAB är en hane. Det stod mellan honom och en kvinna. Båda är lika kompetenta, men hon har jobbat inom SAAB tidigare och är alltså mer insatt i organisationen. Men har man ingen snopp så...

2. Någon polis har mördat en kille genom att använda ett grepp som orsakar syrebrist. Bröstkorgen trycks ihop så att allt blod som samlas i huvudet inte kan åka ner igen = problem. Polisen har förbjudit detta grepp (undrar varför??) men det sket tydligen denna polis i. Eftersom han har mördat en annan så krävs det ju en förundersökning för att få reda på vad som egentligen hänt. Men den lades ner. Utan att några vittnen hördes. Fattar ni varför jag är arg?

Idag tänkte jag att det var en vanlig dag i skolan, att gruppen skulle ses för att skriva lite på arbetet. Så jag märker att jag är sen men skyndar ändå inte på så mycket. Nu så ringde Josie och undrade vart jag var - vi har ju seminarium och ska berätta hur vi tänkt med vårt arbete! Oops!

YALLA YALLA!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ibland blir det fel i den mänskliga hjärnan, det får man nog bara vänja sig vid. Jag börjar i alla fall vänja mig vid mina mongobeslut.

2010-04-27 @ 10:41:40
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0