Bloggbloggblogg

I skolan skriver vi ett arbete om (typ) hur bloggkommentarer påverkar bloggaren. Spännande. Och tröttsamt. Jag blir helt tom i huvudet av att sitta tyst och tänka och läsa läsa läsa och så skriva lite. Men det ska nog gå bra det här!

Ikväll är det brass igen. Vi ska ju spela på valborgsfirandet i kyrkan så det blir säkert lite Sköna Maj och andra sånger utöver de låtar som Brasset spelar. Jag hatar att vara med i den där manskören. Det är ju typ bara gubbar och jag med i den. Och jag kna ju inte låtarna! Så jag får stå där och mima och låtsas trivas som fisken i vattnet, liksom. *suck* Jaja, det är ju bara någon låt, jag ska nog överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0