godmorgon världen

vilken underbar dag! (ingen aning) kollat min mejl, facebook, banken (förvånansvärt lite pengar :O vart har csn tagit vägen?) nu är det bara frukost som gäller sen blire the one and only universitet och klinisk psykologi. idag skulle vi prata om diagnostisering av sjukdomar. typ hur många gånger man måste kolla att dörren är låst innan det blir en tvångshandling. MEN OM EN VECKA OCH EN DAG ÄR DET DAGS FÖR TENTA NR 3! :S
och ett problem jag har tänkt på en del: jämt när jag gör mellanrum mellan raderna (alltså trycker på enter två gånger eller mer) så kommer texten ändå på den raden där den inte ska vara. fattar nån? texten blir helt enkelt ihoptryckt. HUR FIXAR JAG BORT DET? hur i allsin dar gör man rader? (lyckas jag nu är det för att jag har tryckt på enter 6 gånger)
tudiloo

Kommentarer
Postat av: clara

hahah, csn har försvunnit! finns inte! ja e mega pank å undrar också och har längtat länge nu efter de nya pengarna men NÄSTa vecka kommer dem. Jaha? ja kanske har hunnit dö tills dess? :P!! hahaha ;) DUUU säg till när du vill ha filmerna på oss :D moahah

2009-11-19 @ 12:03:08
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: clara

håll in shift? ja chansar bara för fattar inte alls va du menar men håll in shift (den lille pilen;) hahaha.. sen trycker du på enter samtigit? ähh inte fan vet ja va du menar... tryck på alla tangenter så kommer du nog rätt tillslut! du, säg till när du vill ha filmerna på oss ;) moaahaaaa

2009-11-19 @ 12:05:57
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: clara

oj? femton kommentarer, ja ber om ursäkt.......'skäms....

2009-11-19 @ 12:06:12
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: alexander

CLARA WIKTORSSON! kom genast hit. jag vill skratta! känns lite dumt att bara sitta och småfnissa för mig själv :P



men jag ska prova shift (jag vet viken knapp som är shift ;))

2009-11-19 @ 23:39:48
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0