falling slowly

nu märker jag här att nästan varje bloggpost hittills har haft nån koppling till musik! trevligt! den här gången är det falling slowly med kris allen. vilken låt det är! så fin text, sådan brutenhet... som gjord för mys! det bästa är att amn kan lyssna på den även när man har lite bättre dagar! sånt gillar vi!
var i skolan och hade seminarium, gick sådär.. men vi pratade lite om psykopater (folk som saknar empati) och vad det är som gör att man saknar det och så... galet intressant! det blir så ibland när man pratar psykologi att jag får värsta sjukt intressant-knäpp och sitter och lyssnar som jag aldrig gör annars, ger mig in i diskussionerna och verkligen VILL lära mig mer. ibland är det bara ingenting. men så atte... det kanske blir nåt psykologitjosan av mig när jag blir stor :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ska med bli psykologitjosan när jag blir stor! Då hamnar vi i samma bransch ;)

Jag hörde idag att man inte kan utbilda sig till dagisbarn, så min framtidsdröm gick i tre bitar...

2009-11-06 @ 16:31:16
URL: http://lovisafalt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Varför länkar du Katrin Zytomierska men inte mig?! Vavavava?

2009-11-06 @ 22:50:33
URL: http://galetjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0