carola is the shit

tänkte vi skulle gå genom helgen och livet en liten snabbis men först måste jag bara uttrycka min oerhörda kärlek till carola. vilken kvinna, vilken röst, vilken allt! såg när hon va på skavlan (typ världens bästa program) och så sjöng hon en låt från senaste skivan och ATTANS! hon är drömtjejen, alltså!
fredags: partaj på omberg. åt tills jag var på bristningsgränsen. sjukt sjukt gott vilket inte är så bra för mig. jag har inte den självkontrollen som behövs :) sov över till lördagen.
lördag: spenderade halva dagen på omberg. väldigt trevligt ställe! kom hem, mådde dåligt, sket i det, gick till alternativ, såg min drömtjej (nej, inte carola, men nästan). hon var tyvärr ihop med nån annan, men det är väl inget problem EGENTLIGEN? gick till rese med jenny och isak, cyklade hem i mörkret. ensam.
söndag: 05.40 vaknar jag. ligger kvar några minuter och plågas av en huvudvärk made in hell. går upp. gör mig i ordning. äter lite frukost. går till kyrkan. sätter mig på en buss. har två konserter med brasset i småland.
måndag: går på en GALET intressant föreläsning om personlighet. föreläsaren var doktorand i psykologi och leg. psykolog. det blev en del genus. det var väl mest det som var intressant. kära vänner, vi lever i en tragisk värld. ikväll ska jag till friskis innan brasset. det blir nog trevligt. vi ska nog börja med jullåtar! :) sådant uppskattar vi!
fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0