23.47

nu börjar min fyrtioelfte blogg. jag ar en lustig relation till bloggar. lite som man brukar säga om kvinnor (inte för att jag har så värst mycket erfarenhet då men...) you can't live with them, you can't live without them. jag låg i sängen och försökte sova men... nej, det blev mest ligga och tänka på mitt sorgliga liv. och här kommer självömkan in. vissa tycker att självömkan är bland de värsta egenskaper en människa kan ha, jag med. när det gäller andra. jag älskar däremot att känna medlidande med mig själv och alltid tolka allting till det värsta.
om vi nu tar och sammanfattar det jag skrivit ovan så ser vi tydligt att jag inte är så värst bra på att hålla mig till ett ämne. när jag låg i sängen förut så tänkte jag på hur dålig jag är på att skriva inlägg när jag väl har en blogg och så kom jag på att det troligtvis är för att jag inte hinner skriva ner mina tankar innan de försvinner eller innan det kommer nya och... ja. det där med att hålla sig till ett ämne.
men jag kommer ha en lite friare inställning till den här bloggen, den förra hade typ som mål att alltid börja varje ny mening med stor bokstav och vara lite så där duktig. det kommer jag alltså inte vara nu längre. jag är jag och jag duger. punkt slut. nu ska jag till facebook och be folk att läsa bloggen. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0