23.19

på burger king har man humor. det är ju nästan värt att gå dit bara för att titta på skyltarna! :)
idag var jag på bio med lina och ylva. lite lagom kul, inte för mycket inte för lite. eller för mycket är kanske inte något som är relevant när man pratar om kulhet men iaf. bröllopsfotografen var det vi såg och visst va den kanske lite mysig och småkul här och var men värt 95 spänn? nja. kanske. sedan bar det av till santini och lite roiboos jordgubbe lime. fick ingen mjölk (frågade inte om mjölk) men den dög. jag frös häcken av mig så det var skönt att ha nåt varmt i händerna. efter det blev jag som vanligt sugen på lite sämre mat (läs burger king) så gick vi och och tog en hamburgare och pommes. (för att förtydliga, jag åt, de andra tittade på).

dagens musiktips:
love game - lady gaga

infinity - klaas remix (någonting..)
ps. jag fick g på tentan i pedagogik! tjihoo!
peace out!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Du är lika skön som alltid! Och jag har sagt det förut, men jag säger det igen, Jag Saknar Dig!

2009-11-04 @ 23:29:02
URL: http://sofieegustavsson.blogg.se/
Postat av: suääääd

men tjenis, ny blogg ^^



men de är ju norske och talenter :D

2009-11-04 @ 23:48:12
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0