sömnbrist here i come

rebecca berättade att hon inte längre läser kissies blogg för att hon va så elak eller vad det var. "det är väl alla?" tänkte jag men jaja. säger hon det så... i brist på annat (varför sova liksom?) så ser jag en artikel om henne (kissie, inte rebecca) och klickar vidare fram till henens blogg. första tanken: tråkig. andra tanken: jag ser ett stavfel. tredje tanken: hon hatar blondinbella? fjärde tanken: va tuff hon tror hon är (lite som anna anka, stå för vad du tycker men var gärna smart också). femte tanken: va dum i huvudet hon är. sjätte tanken: SHIT :O jag kommer inte kunna sova i natt.



påminner lite om hon från brunnen, samara, från the ring. fast blond. en liten tanke bara, varför har hon lagt dit en liten reflektion på nageln?

summa sumarum: det är lucia imorgon. självklart ska jag se tv-lussandet. 06.00. och med den här bilden i bagaget blir det inte många timmars sömn :) nattinatti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade samma reaktioner. Hon är cool liksom, att hon vågar stå för sina åsikter. Vilket hon väl kanske inte gör om man har följt med ett tag.:P (Hon dyker inte upp på intervjuer och sådär...)Så jag förstår dig, skönt i alla fall att du cokså kom fram till att hon är dum...

2009-12-13 @ 02:18:13
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0