recap

Ja ni. Vad säger man?
- Julafton gick förbi ganska obemärkt. Rätt trevligt, visserligen, men... känslan man hade som barn är definitivt borta. Lite tråkigt.
- Julaftonsdagen tillbringades hos farmor och farfar. Varje år så träffas alla pappas syskon med fruar och män och barn och försöker ha det trevligt.
- Annandagen var en rätt död dag. Jag hade tänkt jättemycket  att cykla till bibblan och sitta med datorn och internet. De hade stängt. jag vet inte riktigt vad jag gjorde istället. Troligtvis något riktigt tråkigt. (Nu sitter jag och lyssnar på sorglig musik, därav deppen)
- Gårdagen. Stan med Madelene och Jenny. Vi kom fram till att Linköping City är en stad utan nyårskläder. På torsdag är det nyårsafton = två dagar kvar :S På vägen hem hoppade jag och Madelene in i någon fotobutik och köpte ett stativ till min kamera (sjukt nöjd!) På kvällen såg vi på programmet om kungafamiljen. Jag som alltid tyckt att det verkar vara ett väldigt roligt jobb/liv insåg att deras liv måste vara skittråkiga. Men det verkar ju inte de tycka, så whatever.
- Jag har haft ett problem de senaste dagarna. Jag vaknar inte av min väckarklocka. Men idag så vaknade jag (tror jag, minnet sviker). Jag ställde iaf mobilen också och av den gick jag upp. Eller gick upp och gick upp. jag gick upp för att stänga av den, sedan lade jag mig och läste världens bästa bok. Den heter Den Förlorade Symbolen och är skriven av världens bästa författare, Dan Brown. Jag blir riktigt rädd när jag läser den, det är som att se en skräckfilm. Jag andas fortare, blir paranoid och tappar lite av verklighetsfattningen. Riktigt läsvärd! Handlar som vanligt om symboler, mystik och hemligheter. Just den här boken handlar om frimurarna, CIA och annat gottigt.
- Coldplay. Vilket band. Lyssna på dem! Coldplay – Strawberry Swing

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ställer alltid mobilen på:

6.30

6.33

6.35

6.37

Med olika låtar o sen kommer dödsstöten. Min hemska radioklocka, den piper och har sig.. Den ringer vid 6.39. Trots allt besvär händer det att jag stänger av allihop i sömnen och somnar om... Om du bara behöver två klockor är allt lungt än så länge;)

2009-12-29 @ 13:55:12
URL: http://beccibus.blogg.se/
Postat av: Alexander

Haha! Ja, jag kanske vänta med att klaga tills jag behöver dödsstötar för att vakna :P

2010-01-02 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0