lolucocia

(jag är bäst på rövarspråk)

igår bestämde jag mig för att se luciagrejen på tv:n. said and done. 05.55 ringde klockan (idollåten higher på ipoden. god i love my väckarklocka!) ca 05.58 sitter jag framför tv:n, redo för årets näst största mysbomb. OCH SÅ STÅR DET HOCKEYHJÄARTAN PÅ TABLÅN?! luciat började sju... jaha, tänker jag. vad gör jag nu då? zappar runt lite och inser att det inte finns ett enda vettigt program (om man inte gillar jordgubbs-lisa) i sikte. men så kommer det! det där flygplatsprogramet på femman!! tjihoo! vilket påminde om att jag vill jobba på nån flygplats.

men så blev klockan 07.00 och där satt jag förberedd, med djungelté och allt :)

typ kvart i sju kommer madelene hem från lucia movie night med halvt frysta popcorn. det är galet hur något gott kan förvandlas till något så mystiskt obehagligt. men popcorn är ju popcorn och jag tuggar i mig. två timmar senare sitter jag här och håller på att hungra ihjäl. kanske dags för frukost? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0