12.28

Gissa vilken dator jag skriver med… Tänk vad jag har sett fram emot den här stunden! Och tänk vad likgiltig jag känner mig nu. Nej, lite gladare än likgiltig är jag allt. Iaf, igår kväll så skulle jag installera den och hålla på. Allt sket sig. Och nej igen, allt sket sig inte. Det var bara internet som sket sig. På den gamla datorn så hade jag ett mobilt bredband och allt funkade rätt bra men när man sätter i bredbandet i den här datorn så hakar sig allt. Så: jag har inget internet. Nu sitter jag i köket och skriver i Word och ska snart cykla ner till biblioteket där de har gratis internet och fixa och dona.

 

Så datorn känns bra men inte lika euforisk som jag trodde att allt skulle vara. Men den är fin och smal!

 

Man får vara glad för det lilla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0